fredag 17. juni 2011

iiS på besøk!!

Du tenker på sommeren- vi tenker på julen!  Her kan du være med på vareuttak med iiS og se litt av det som kommer til høsten/jul.

Sjefen sjøl. Siw Elise.  Koselig og søt jente!

Keth Helen prøver modellene.  Må ha, må ha.....

Norsk og trendy
Friste friste!

Denne kjole/tunika/genseren måtte vi bare ta i flere farger.  God pris!!!

iiS look.  Nye farger.  Klassisk og tidløst

Denne var rå..... kommer også i sort/hvit.  Oversize og  herlig.

Takk for besøket og velkommen igjen!

2 kommentarer:

  1. Hei, hør, jeg er ganske ny på dette blogosphere og Internett ting, så jeg vet ikke om det er en slags "abonnement" metoden som jeg kan bruke for å motta varslinger på din nye oppføringer ...? Thing er at jeg liker å lese bloggen din mye, og jeg ønsker å være oppdatert med dine innlegg!

    SvarSlett
  2. Ville bare takke deg, ikke bare fordi det fine innlegget, men ganske mye mer fordi min bestefar er nesten utvinne fra kirurgi, og han har nesten ingenting å gjøre, men bor på sengen hele dagen, har hans beste kilde til underholdning vært denne bloggen, og jeg føler dette er noe bra for ham og hans utvinning.

    SvarSlett